Back to Reality!

Nu är vi tillbaka i skolan = tillbaka till verkligheten.
Gooosh har så mycket att göra att jag får panik?! Framöver kommer det att blir riktigt mycket med hästarna, träningar nästintill varje dag, och så har jag nu insett att jag har ganska mycket "småsaker" som jag inte har lämnat in, eller som jag har missat..

Känns som jag inte kommer att ha tillräckligt många timmar på dagen för allt detta..


Imorse gick jag upp vid 7, fodrade hästarna och tanken var att jag skulle upp och käka fruckost, sen sätta igång med ridningen, MEN marken var frusen och då går det ju inte att rida i paddocken :(  Så värdelööst!
Då blev jag irriterad och tod sovmorgon till 9 ;)
Sen tog jag alla hästar ut till hagen, och de var så glada, bockade och skuttade runt!








Började skolan vid 11 och slutar 4.10, jag ska försöka se om vi inte kan köra till något ridhus så att jag får rida pållarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0