Back to school one last time

Jaha, nu har sista terminen inletts. Shit, this is big, snart är det studenten!

Det första jag såg när jag kom in på mitt rum var laddaren till datorn, ofc. Men nu kan ni räkna med bilder och updates från mig igen.

Just nu har jag börjat anteckna på alla mina inlämningar och prov som jag direkt vet om. T.ex. ett prov i historia nästa vecka, inlämning utav uppsats Engelska C, två läsloggar Svenska B, prov samt inlämning i Samhällskunskap. Tagga!

Jag försöker göra klart alla mina kurser som jag läser vid sidan av nu innan hästarna kommer ner, det är Historia A samt Engelska C. Även vårat Projektarbete måste påbörjas + avslutas. Yay!

Nu ska jag fortsätta vara en duktig elev och lyssna på vår lärare, just nu pratar vi visst om EU. Intressant? Jag låter er svara på det, för mitt svar är inte direkt positivt..

Fina Joker och Matilda, när jag nyss skadat mitt knä hösten 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0