Glädjerus!

Nu har jag nyss varit borta vid Prästgården och pratat med stallägaren Kjell. Victoria skulle ändå dit och skriva på kontrakt för hennes lilla ponnyhäst Ortencia.

Jag är uppskriven på två boxar, och det finns fler lediga. Gulligt nog så slipper jag betala kallhyra sålänge som alla andra boxar inte fylls upp och någon gör anspråk på "mina" boxar. Härligt!

Det skönaste är att jag och Victoria kommer vara i stallet tillsammans, och hjälpas åt med allt. Jag ska även hjälpa henne med Ortencia, här ska det läras ut grunder i hoppning för unghästar! :D Vi ska även hjälpas åt att fota och filma under veckorna, så vi kan uppdatera här på bloggarna. Fett nice! :)

Så nu hoppas jag att årets stora klick med tur håller i sig!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Den ska hålla i sig LÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE! :D

2012-01-10 @ 18:16:56
URL: http://victoriasolas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0