Intensiva dagar

Oj så dålig jag är på det här med att blogga..
Kommer att ha ganska mycket att göra i en period framöver, mycket som händer med hästarna och när jag har tid över ska jag plugga ju!



Idag hade vi stallet på fm, jag red Fair Lady, en trevlig häst på kanske 168/170. Vi red ut med 8 andra hästar och hon var VILD! Bockade, drog iväg och stegrade! Jag tyckte det var kul! haha Sen så var det ju glädje skutt, inget elakt.

Vi hade stalltjäst och sen lunch. Lektionen efter luch räcknade jag Matte B med min lärare, nu har jag äntligen tagit tag i detta. Om nån vecka ska jag skriva provet och bli klar med kursen ;)

Sen har jag kört hem och försökt skriva färdigt min labbrapport, sen tagit in hästar och färdig klippt Lesino! (Klippmaskinen pajade höromdagen när jag höll på att klippa L, så han har gått halvklippd ett tag :S)

Nu ska jag äta middag och sen dra på Johanträning! Berättar om det i morrn, eftersom att det blir så sent!

Hade bra så länge!


Bild efter gårdagens pass på pållarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0