Slapp skoldag

För mig är det en ganska slapp skoldag för mig. Jag har bara en lektion jag måste närvara på, och då inte ens hela lektionen. Men jag ska vara ambitiös och skriva lite arbeten som jag ligger efter med.

I  morse var jag nere på Fjellare, då resten utav klassen har ridning. Jag skulle prata med Peppe om hurvida jag måste jobba ikapp alla de ridtimmar jag missat eller inte. Dock tyckte han att jag hade en tillräckligt bra grund, då han sett mig så mycket, så han visste redan hur han ville betygsätta mig. Hoppas det är någonting bra! ;)

Så jag ska om ca en månad börja vara med på ridpassen, och bara dressyrpassen. Jag ska öven när min sjukgymnast tillåter det låna en skolhäst till specialidrottens hoppträningar under februari månad. Dock är jag osäker på hur det kommer att gå.

Så nu ska jag publicera alla månadsböcker för min ridning i specialidrottsmappen. Sen taggar jag träning inför ridningen!


Bild på min kära syster och Vilja, denna tog vi för någon vecka sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0